Somewhere back in time with Lauren Harris, Avenged Sevenfold and Iron Maiden.

Skulle bara vilja upplysa världen om att jag igår såg Iron Maiden på Stadion med Djamil och Kristoffer. Eric och Philip / Filip (?) var också där, likaså Cornelia och Patricio.. Det ryktas även att Joe "Joey " Dahlberg var där.... Isåfall betyder det att hela Assfault var på ett av världends största band's konsert igår.... Även att the essence of min klass i 6an var där...

Jag vill också nämna att det var den mäktigaste konserten jag någonsin varit på. Vart dock förkrossad när jag kom hem och såg att min HIM biljett och min Turbonegro biljett var borta ( ja, jag sparar på konsertbiljetter )... Jag letar fortfarande...

Sist men inte minst så såg jag en jävla massa posters för band igår... Jag har bestämt mig för att gå på Clutch, med förbanden Graveyard och Dozer. Sen ska jag även gå på Motörhead där ett jävligt bra sleazeband är förband, nämligen Airborne... Och till sist så ska jag gå på Slipknot med förbanden Megadeth och Children of Bodom, med David och Tom, och säkert en jävla massa fler...  Söker sällskap på Clutch och Motörhead!!!


Nu ska jag rensa konkelbär från min trädgård bakom huset hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0