Primalisk

det här inlägget är somewhat mer sofistikerat... idag har jag gått i skolan, gjort klart engelska rester och DJURAT matte.... langa mig en g bryschan richard.... sen ringde jag runt och dampade lite efter ett busskort och en telefon...Skulle egentligen vart hos paulo med tom och kristoffer, men jag pallar inte sitta 90 dygn på ett tåg, så jag bestämde mig för att vara med djamil, som ringde mig... Vi gled ner till TG skolan där ja träffa Tilda Håll och Viktor Runk:)  där var också linnea, david, jonna , emma och tore...dom satt på taket och grilla.....jag djamil tore och david gled sen till södersjukhuset för att kolla hur de va med min älskare malm...gjorde sen sällskap till nån lodarstation med robin på vägen hem, stack till TG skolan igen o käka marsh-fucking-mallows. Efter det gick vi hem till linnea ( jag, djamil, tore, david och emma...linnea var självklart också med) där såg vi på nått konstigt pissprogram på ettan, sen lite på mumien 2, och sen bams unholy union...sen fick linnea ryck och ville sen en skräckis...de vart 2408 eller vafan den hette...kan upplysa alla om att den va wierdo.....riktigt  babba... halvbra och halvkeff på samma gång. efter det luffa vi bara och drog lite neger- skämt, och sen andra skämt...sen vart linnea och emma trötta och dom började "sova", så jag tore och djamil stack ( david stack en kvart tidigare). klockan var då ca 01.35... gled runt o luffa me djamil och tore ett tag innan jag gled hem, och nu sitter jag här och skriver i brist på annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0