I won't let this build up inside me.

Now I don't know what to do, when she makes me sad.

She is everything to me, the unaquired dream. The song that no one sings, the unattainable, she's a myth that I have to believe in, all i need to make it real is one more reason.

But I won't let this build up inside of me!

A catch in my throat, choke, torn into pieces, I won't, no, I don't want to be this, but I won't let this build up inside of me.

She isn't real.   I can't make her real.

Vad var det där då? var det en riktig motakoko minatoko totochadum bato, pita dika toti, pa mahaha, woshimotoko wihi, bato, ping pong moho-ho-ho-ho-ho!!! Uhn tihzz!!

You are everything I want, 'cause you are everything I'm not. I just want to break you down so badly!

Die, die die my darling, don't utter a single word. Just shut your pretty eyes.. I'll be seeing you in hell.

Wilmer kommer du ihåg, när du la dig ner? Utomhus, i en park, folk tog dig för en luffare. Det kanske är vad du är, vad vet jag om din lilla hobby, men jag tror nog allt, att du ligger på en bänk.

Jag vet att du är ledsen för, att du har en hårig röv, men jag tror att dina alkisvänner tycker den är fin, ja den är kanske skrämmande, men samtidigt väldigt vacker, har jag hört, en av dina vänner säga till mig en gång.

Om du nån gång skulle raka den, så tror jag att man skulle kunna göra världens största ulltäcke, o ge den till dina alkisvänner, dom skulle nog hoppa av förtjusning, för vem skulle inte vilja ha ett sådant täcke, jag vet att jag skulle vilja ha det iallafall, för jag gillar din håriga röv.

I'm Kiam Johansson, and I'm going to the moon! THREE, TWO, ONE, LATER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0