Kickstart my fucking Heart!!

Sitter här o taggar till inför fest, känner mig riktigt otaggad just nu, men hoppas att en stor fet överdos med Mötley Crüe och lite Jack Daniel's och öl kan omställa mig! (blir tokig på spotify snubben som ska ta nummret igen... "Jag tar det igen, 060-2757156661337" typ..) Kanske ska dra på lite tidig era Mötley alá Too Fast for Love eller Shout...
Förövrigt rullar livet på som den jävla dragster det är, fuelat med crazyness, alcohol and kickass-friends! Även om det kanske stått still ett tag, så märker man nu iaf att det har bränt gummi hela tiden, för det drog iväg med en jävla fart för ett par dar sen.. Nej nu ska jag Stena och Rulla, fuck off pälsmössor och andra tanter, här ere nitar o läder som gäller, så jag vill inte att ni kommer hit o gnäller!

Danke schön ich bin dittertatter och allt sånt där, aufider schen och joulupukki tarnakatala satanaa kotihylo!!

Suck my dingleberries

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0